تمام تلاش دشمنان خارجی و داخلی پایمال کردن خون شهدا است. شهدایی که برای دفاع از مرز های ایمانی و اعتقادی جان خودت را به دست گرفته و در مقابل متجاوزین داخلی و خارجی ایستادگی کردند و در نهایت در را جهاد فی سبیل الله به مقام والای شهادت رسیدند.

کشور جمهوری اسلامی ایران تنها کشوری است که هم مردم و هم مسئولین آن روحیه ای جهادی و شهادت طلبانه دارند و هر جای این دنیا که به مسلمان یا مظلومی ظلم شود حاضر به پیکار و ستیز با ظالم است. همچنین امام حسین(ع) اگر در واقعه عاشورا به شهادت رسیدند تنها دلیل آن ایستادگی در برابر ارزش ها و اعتقادات و همچنین احیای دین اسلام واقعی و ناب محمدی بوده است. در زمان ما و دوره ای که حداقل در کشور اسلامی ایران همه پیرو خط امام حسین(ع) و یارانش هستند عده ای نیز دنیال رو بیگانگان و تبعیت از آنان هستند که این خود نمونه بارز از پایمال کردن خون شهدایی است که در راه ستیز و جنگ با همین دشمنان راهی جبهه ها و خونخواهی مظلوم شدند.

در مقابل خون شهدا سکوت نکنیم

در مقابل خون شهدا سکوت نکنیم
در مقابل خون شهدا سکوت نکنیم

در کشوری که چند صد هزار شهید در راه دفاع مقدس، دفاع از مرز ها و دفاع از حرم داده ایم. در مقابل ظلم و ظالم هر کس سکوت کند قطعاً در خون شهدا شریک است و فردای قیامت باید جوابگوی خانواده و فرزندان شهدا باشد. دشمن میخواهد تمام ارزش هایی که روزی برای آن ها جان داده ایم را از ما بگیر مثل حجاب، عفت ، حیاء ، روضه ها و مجالس امام حسین(ع)، مقام والای ولایت فقیه و هر آنچه که بر روی آن احساس غیرت و مردانگی داریم. نمونه بارز سکوت نکردن در مقابل خائنین و دشمنان حضرت زینب(س) است که با خطبه های خود داغ بر دل قاتلین امام حسین(ع) و یارانش گذاشت. و این بود سکوت نکردن در مقابل دشمنان اسلام.

دست های دشمنان داخلی و خارجی میخواهند خون شهدا را پایمال کنند

در داخل و خارج از کشور کسانی هستند که میخواهند آرمان هایی که امام روزی روی آن ها پافشاری کرده و برای آنها خون هزاران هزار جوان ریخته شده را پایمال کنند امّا همه دشمنان باید بدانند که ایستادگی در مقابل خون شهیدان تاوان دارد و هیچ کس نمیتواند مقابل آنها بایستد چرا که دست خدا با آنهاست. یکی از راه هایی که انسان میتواند دین خدا را احیا کند زبان است با همین زبان میشود خیلی ها را از انحراف به راه راست کشاند یا در ظاهر نابود کرد.

مسئولین باید جهادی کار کنند

در داخل کشور همیشه کسانی به عنوان خائن وجود داشته و دارند که جز خرابکاری و بر هم زدن نظم کشور هیچ نیّت دیگری ندارند. و ما باید با هوشیاری و مطالعه بسیار از پیشرفت اهداف این افراد جلوگیری کنیم. بی توجهی به سرنوشت و آینده کشور یعنی پا گذاشتن روی خون شهیدان، کسانی که در هر جای کشو مسئولیتی دارند و پشت میز هستند باید به شکل جهادی وارد میدان شوند و دیگر پشت میز نشینی را رها کنند تا بتوانیم قدمی در جهت یکسان سازی طبقات اجتماعی برداریم و مستضعف و غنی را در یک سطح نگه داریم.

دشمن با راه اندازی تیم های تروریستی در سالیان طولانی قصد بر هم زدن نظام خاورمیانه و مخصوصاً ایران را داشته است امّا به لطف گروه های جهادی و رزمندگان اسلام حتی نتوانست یک وجب از اراضی اسلامی را تحت اختیار خود در آورد. حضور فرماندهان نظامی از جمله شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی مانع پیشرفت گروه هایی مانند داعشی ها و تکفیری ها شد و در همان جایی که بودند ساقط شدند.