شهید ابراهیم هادی کیست؟

شهید ابراهیم هادی را اگر بخواهیم در یک جمله کوتاه بیان کنیم باید بگوییم ابراهیم معنی پهلوانی و مرام ورزشکار بودن را در دوران خود به خوبی به همه نشان داد و بذر پهلوانی را در بین ورزشکاران و کشتی گیر ها مانند پوریای ولی کاشت تا که امروز بذر ابراهیم هادی به درختی تنومند تبدیل شود. حتی خیلی از شهدای دفاع از حرم و مدافعان حرم نیز به شهید ابراهیم هادی اقتدا کردند و مردانه در راه دفاع از حریم اهل بیت جنگیدند و به شهادت رسیدند.

به عنوان مثال شهید محمد هادی ذوالفقاری یکی از آن دسته شهدایی است که در راه دفاع از حرم به شهادت رسید و در نجف اشرف کنار قبر مولایش به خاک سپرده شد. هادی ذوالفقاری از همان دوران نوجوانی عاشق ابراهیم بود و تا هنگام شهادت این عشق در سینه او بود حتی در نوشتن کتاب سلام بر ابراهیم هم کمک های زیادی کرده بود.

خواب شهید ابراهیم هادی را خیلی ها دیده اند که همراه با ائمه معصومین بوده و یا با دیگر شهدا در عالی ترین درجات بهشت بوده است. و این نشان از راه پاکی است که ابراهیم در آن قدم برداشته بود. در زورخانه و خیابان، کوچه و محله همه ابراهیم را به عنوان یک پهلوان با اخلاص میشناختند.

زندگی نامه شهید ابراهیم هادی

شهید ابراهیم هادی متولد ۲۲ بهمن ماه ۱۳۳۶ در تهران و در محله شهید سعیدی حوالی میدان خراسان به دنیا آمد. اگر کتاب سلام بر ابراهیم را خوانده باشید قطعاً تا حدودی با زندگی ابراهیم هادی آشنا هستید.همان جوانی که دوران کودکی تا نوجوانی را ب سختی طی کرد و در این دوران پدر خود را از دست داد و در تلخ یتیمی را چشید. در دوره نوجوانی به سراغ کشتی رفت و در زورخانه کشتی پهلوانی میگرفت و به درستی که ابراهیم پهلوان بود و خصلت های پوریای ولی را در خود داشت همان جوانمردی ها و دستگیری ها را برای دوستان و آشنایان داشت. بار ها در مسابقات کشتی استانی و کشوری مقام آورد. در یکی از مسابقات به عمد از جوانی که مادرش روی سکو ها تماشاگر کشتی بود خود را بازنده اعلام کرد و فقط با یک دست کشتی گرفت تا مبادا آن جوان جلوی مادر خود سرخورده شود.

با شروع دفاع مقدس ابراهیم هم مانند خیلی از جوان های این مرز و بوم راهی جبهه شد و در جبهه گیلان غرب به دفاع از خاک ایران اسلامی پرداخت پس از مدتی به جبهه جنوب آمد و رشادت های زیادی از خود نشان داد که هنوز هم برخی از دوستانش از خاطرات ابراهیم به خوبی یاد میکنند. سرانجام در منطقه فکه و کانال کمیل همراه با رزمندگان گردان کمیل به آرزوی دیرینه خود یعنی شهادت رسید و پرستوی گمنام کانال کمیل شد.

پیج اینستاگرام شهید ابراهیم هادی

ما در اینستاگرام پیج بزرگ ابراهیم را راه اندازی کرده ایم که درصورتی که دوست داشتید میتوانید پیج را دنبال کنید.

ebrahimhadi_net@

اینفو گرافی ابراهیم هادی

در تصویر زیر سعی کرده ایم زندگی نامه شهید ابراهیم هادی از دوران کودکی تا شهادت را در قالب تصویر اینفوگرافی در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

برای دانلود با کیفیت روی لینک پایین تصویر کلیک کنید.

اینفو گرافی ابراهیم هادی
اینفو گرافی ابراهیم هادی

دانلود اینفوگرافی شهید ابراهیم هادی باکیفیت بالا

مجموعه تصاویر شهید ابراهیم هادی از کودکی تا شهادت

پوستر با کیفیت شهید ابراهیم هادی

برای دانلود تصویر پوستر باکیفیت شهید ابراهیم هادی میتوانید روی لینک پایین تصویر کلیک کرده و تصویر با کیفیت را دانلود کنید

دانلود پوستر باکیفیت شهید ابراهیم هادی
دانلود پوستر باکیفیت شهید ابراهیم هادی

دانلود پوستر باکیفیت شهید ابراهیم هادی

تصاویر لایه باز شهید ابراهیم هادی

برای دانلود لایه باز با فرمت psd هر تصویر روی آن کمکلیک کنید تا به صفحه دانلود هدایت شوید.

طرح لایه باز تصویر شهید گمنام ابراهیم هادی
طرح لایه باز تصویر شهید گمنام ابراهیم هادی

تصویر لایه باز شهید ابراهیم هادی

فیلم حضور ابراهیم هادی در کردستان

در یکی از فیلم هایی که از ابراهیم گرفته شده در منطقه گیلان غرب به همراه دوستانش در حال حرکت و بررسی منطقه هستند که فیلمبردار از ابراهیم فیلم کوتاهی گرفته که در ویدئوی زیر میتوانید مشاهده کنید.

 

دانلود نماهنگ ویژه برای شهید ابراهیم هادی

در این سالها ویدئو ها و کلیپ های زیادی برای شهید ابراهیم هادی ساخته شده است که در ویدئو زیر یک ویدئو بسیار زیبا با موضوع شهید ابراهیم هادی در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم که امیدواریم استفاده کنید.

 

دانلود آهنگ علمدار کمیل با صدای حامد زمانی در وصف شهید ابراهیم هادی

خواننده های بسیاری برای ابراهیم هادی موزیک هایی خوانده اند که یکی از بهترین آهنگ ها آهنگ علمدار کمیل با صدای حامد زمانی میباشد که کیفیت بسیار بالا و اخلاص آقای حامد زمانی باعث زیبایی این آهنگ شده است.

دانلود آهنگ علمدار کمیل – حامد زمانی

دانلود فایل صوتی مداحی ها و اذان شهید ابراهیم هادی

در آن سالها با اینکه دستگاه ضبط با کیفیتی نبود امّا در روضه ها و مساجد مداحی و اذان شهید ابراهیم هادی ضبط شده است و ما لینک دانلود فایل های صوتی را در اختیار شما قرار داده ایم. انشاءالله ما رو از دعای خیرتون فراموش نکنید.

روضه حضرت سید الشهدا (ع)           ابراهیم هادی                            ۵ مگابایت

اذان با صدای شهید                         ابراهیم هادی                            ۵ مگابایت