خصوصیات قاب عکس شیک و مدرن

 

کیفیت مهمترین و اولین خصوصیت یک قاب عکس هست. قطعاً هر کسی دنبال یه محصول با کیفیت میگرده و دوست داره اون محصول از کیفیت و اصالت بالایی برخوردار باشه

قاب عکس هایی که در شهدا مارکت تولید و چاپ میشن از کیفیت بسیار بالا و نوع چاپ با کاغذ عکاسی + لایه لمینت برخوردار هستند که کیفیت کار رو  بیش از حد انتظار شما دوستان بالا میبره

جنس قاب MDF و دور قاب از نوار PVU استفاده شده که باعث محافظت در برابر زربه و خط و خش میشه. نمونه های محصولات رو میتونید اینجا ببینید.

 

قاب تخته شاسی شهدا با لایه لمینت
قاب تخته شاسی شهدا با لایه لمینت

 

سایز قاب باید به گونه ای باشه که توی هر محیط و مکانی بتونید از اون استفاده کنید. نه اونقدر بزرگ که فضای زیادی رو اشغال کنه و نه اونقدر کوچیک که اصلاً دیده نشه و باعث از بین رفتن ذوق هنری شما بشه پس سعی کنید با توجه به معیار های خودتون و ابعاد محیطی که توی اون هستید سایز قاب تون رو مشخص کنید و بعد سفارش قاب عکس بدید.

قاب عکس شهدا رو میتونید با قیمت بسیار مناسب و در سایز های مورد انتخاب خودتون از شهدا مارکت سفارش بدید و با بهترین کیفیت دریافت کنید. قاب ها در سایز های زیر میباشد:

(۱۰*۱۵) ، (۱۸*۱۳) ، (۱۵*۲۰) ، (۲۰*۳۰) ، (۳۰*۴۰)

میتونید به راحتی سایز و شمخصات و طرح دلخواه خودتون رو سفارش بدید و در کمترین زمان ممکن محصول خودتون رو دریافت کنید.

پیشنهاد خرید

قاب شاسی عکس نوشته شهید آوینی

۰ تومان۷۹,۰۰۰ تومانخرید کنید

تضمین چاپ اصیل

در چاپ قاب های تخته شاسی شهدا مارکت کاغد ها از نوع چاپ دیجیتال عکاسی میباشند که دارای ضخامت و کیفیت بسیار بالایی است و همچنین لایه لیمنت با دستگاه پرس که باعث افزایش کیفیت و براق نشان دادن تصویر میشود تولید، چاپ و آماده ارسال برای مشتریان و شما دوستان عزیز میشود.