خاطرات شهدا: شهید مصطفی صدر زاده خودش رو با اسم افغانی رسوند به تیپ فاطمیون

شهید مصطفی صدر زاده خودش رو با اسم افغانی رسوند به تیپ فاطمیون
شهید مصطفی صدر زاده خودش رو با اسم افغانی رسوند به تیپ فاطمیون

حاج قاسم سلیمانی: در دیرالعدس صدای خیلی برجسته‌ای شنیدم، می دونید سیدابراهیم صداش خیلی مردونه بود، مثل داش مشتیای تهران. پشت بی سیم نمی دونستم سیدابراهیم کیه‼️ پشت بی سیم با حسین بادپا حرف میزد.

پرسیدم: این کیه که با صدای کلفت و مردونه صحبت می کنه؟ این جوون تهرانی از کجا اومده و چطوری در فاطمیون جا گرفته؟ صبح که بچه ها از دیرالعدس برگشتن خواستم سیدابراهیم رو ببینم. جوون لاغر و نحیفی رو نشون من دادند و گفتند: این سید ابراهیمه! گفتم: فکر میکردم با یه آدم قد بلند و چهارشونه مواجه میشم! جوون تو دل برویی بود، آدم از نگاه کردنش لذت می برد من واقعا عاشقش بودم. چون این جوون رو راه ندادیم بیاد سوریه، رفت مشهد و در قالب تیپ فاطمیون به اسم افغانستانی ثبت نام کرد و خودش رو به اینجا رسوند.

زرنگ به اون می گن. زرنگ به ما و امثال ما و کسای دیگه نمی گن زرنگ اون فردی نیست که به دنبال جمع کردن مال و گول زدن مردمه، زرنگِ با ذکاوت کسیه که این فرصتا رو این گونه به دست میاره و بالاترین بهره رو می‌بره. به این میگن زرنگ و انسان با ذکاوت…

إِنَّ اللَّهَ یُحِبُّ الَّذِینَ یُقَاتِلُونَ فِی سَبِیلِهِ صَفًّا کَأَنَّهُمْ بُنْیَانٌ مَرْصُوصٌ
خداوند کسی رو که در راهش جهاد می کنه دوست داره. اگر کسی رو خدا دوست داشته باشه، محبتش رو، عشقش رو و عاطفه ش رو در دل ها پراکنده می کنه. امثال سیدابراهیم، با قیافه سید ابراهیم توی خیابونای تهران خیلی زیاده اما اون چیزی که سید ابراهیم رو عزیز کرد و به این نقطه رسوند، این راهیه که طی کرده! !